Iz četvrtog pokušaja Hrvatski zavod za zapošljavanje uspio je pronaći stručnu pomoć za analizu i procjene učinaka mjera aktivne politike zapošljavanja koje su u Zavodu provođene tijekom protekle četiri godine.
Posao vrijedan nešto više od 1,5 milijuna kuna obavljat će Ipsos Puls, agencija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja, prepoznatljiva na hrvatskom tržištu ponajprije po praćenju popularnosti osoba i stranaka na političkoj sceni Crobarometar. HZZ je ugovor o dvanaestmjesečnoj suradnji s Ipsos Pulsom sklopio prošli tjedan, a bio je i jedini kandidat zainteresiran za ovaj angažman, za koji HZZ izvođača traži još od kolovoza. Iz dostupnih podataka vidljivo je kako je interes institucija poput zagrebačkog Ekonomskog instituta ili Ekonomskih fakulteta za ovaj posao potpuno izostao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu