Koliko god tema uređenja plaža djelovala trivijalno, pogotovo u moru problema u kojima turistički sektor posluje, važnost akcije u koju se sprema upustiti Ministarstvo turizma, te još više lokalna uprava u primorskim županijama, broji se u konkretnim eurima.
Poznato je da su sunce i more i dalje najjači hrvatski turistički proizvod, u mnogim destinacijama i jedini. Zbog kupanja i sunčanja dolazi nam najveći broj turista. Gostiju ima dok se može biti na plaži. Istodobno, riječ je o zapuštenom proizvodu koji je prepušten slučaju: plaže su malobrojne, uske, pretrpane, bez hlada i pitke vode, često pune smeća. Iako promoviramo obiteljski odmor, većina plaža ima opasan prilaz moru, a osobe s invaliditetom u brojnim turističkim mjestima u more mogu samo gledati izdaleka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu