Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Listopad H&M-u donio dvostruko veću prodaju

Autor: Marta Duić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Godišnje rezultate objavit će u siječnju

Pozitivne brojke ublažit će zabrinutost zbog lošeg utjecaja toplog vremena na prodaju odjeće.

Rezultati koje je prošlog mjeseca ostvario drugi po velićini lanac trgovina odjećom u Europi zapanjio je čak i najoptimističnije analitičare, koji su prognozirali da bi mjesečni rezultat mogao rasti do devet posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Švedskom H&M-u prodaja je u listopadu porasla čak 14 posto, gotovo dvostruko više od rujanske kada je zabilježen skok od osam posto. Službeni podaci pokazuju i da je znatno porastao broj trgovina na godišnjoj razini, na kraju prošlog mjeseca bilo ih je 3437 diljem svijeta, 356 više nego na kraju istog lanjskog razdoblja. Nakon objave ovih rezultata stručnjaci koji prate sektor u kojem posluje H&M komentiraju kako su pozitivne brojke barem djelomično ublažile zabrinutost zbog lošeg utjecaja toplog vremena na prodaju odjeće.

Rezultati koje je prošlog mjeseca ostvario drugi po velićini lanac trgovina odjećom u Europi zapanjio je čak i najoptimističnije analitičare, koji su prognozirali da bi mjesečni rezultat mogao rasti do devet posto.

Švedskom H&M-u prodaja je u listopadu porasla čak 14 posto, gotovo dvostruko više od rujanske kada je zabilježen skok od osam posto. Službeni podaci pokazuju i da je znatno porastao broj trgovina na godišnjoj razini, na kraju prošlog mjeseca bilo ih je 3437 diljem svijeta, 356 više nego na kraju istog lanjskog razdoblja. Nakon objave ovih rezultata stručnjaci koji prate sektor u kojem posluje H&M komentiraju kako su pozitivne brojke barem djelomično ublažile zabrinutost zbog lošeg utjecaja toplog vremena na prodaju odjeće.

I u samoj kompaniji priznaju da "situacija s prodajom ostaje volitilna". Inače, H&M je krenuo u širenje onlane prodaje i investicije u nove projekte, sve zbog rastuće konkurencije s kojom je suočen zbog trgovaca koji odjeću nude po izuzetno niskim cijenama. Što se tiče detaljne objave rezultata, H&M ih je najavio za sredinu prosinca, a konačne brojke za 2014. objavit će krajem siječnja.

Autor: Marta Duić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close