Srpski premijer Aleksandar Vučić nedavno je, kako piše beogradska Politika, zažalio što se on nije prvi sjetio da autoceste ponudi u koncesiju kao što to pokušava uraditi Hrvatska.
I Srbija zbog golemog javnog duga, koji je veći od 22 milijarde eura, nema više prostora za zaduživanje, tako da joj se koncesije nameću kao jedno od rješenja.Pitanje je što Srbija može ponuditi privatnom partneru. Od 667 kilometara izgrađenih autocesti godišnje se ubire cestarina od oko 15 milijardi dinara (12,4 milijuna eura), što je nedovoljno za održavanje, a proračun javnog poduzeća Putevi Srbije svake se godine smanjuje. Kako navodi Politika, 2010. godine iznosio je 22, prošle godine 9,5, a ove godine oko sedam milijardi dinara, dok se procjenjuje da je za održavanje svih cesti, uključujući i autoceste, potrebno oko 42 milijarde dinara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu