Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tvrtka AGCT najavljuje dva nova brodska servisa između Dalekog istoka i Rijeke

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. studeni 2014. u 17:05
Podijeli članak —
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Tvrtka Adriatic Gate Container Terminal (AGCT), koja kao koncesionar upravlja kontejnerskim terminalom Brajdica u riječkoj luci, najavila je u dva nova brodska servisa koji će od siječnja 2015. izravno povezivati Daleki istok i Rijeku.

Tvrtka Adriatic Gate Container Terminal (AGCT), koja kao koncesionar upravlja kontejnerskim terminalom Brajdica u riječkoj luci, najavila je u dva nova brodska servisa koji će od siječnja 2015. izravno povezivati Daleki istok i Rijeku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je dvije nove alijanse brodara – 2M (Maersk i MSC) i Ocean 3 (CMA CGM , CSCL i UASC), objavila je ta tvrtka u ponedjeljak.

Tvrtka Adriatic Gate Container Terminal (AGCT), koja kao koncesionar upravlja kontejnerskim terminalom Brajdica u riječkoj luci, najavila je u dva nova brodska servisa koji će od siječnja 2015. izravno povezivati Daleki istok i Rijeku.

Riječ je dvije nove alijanse brodara – 2M (Maersk i MSC) i Ocean 3 (CMA CGM , CSCL i UASC), objavila je ta tvrtka u ponedjeljak.

Također su najavili da je izvršni direktor Phillip Marsham, zbog dugogodišnjeg međunarodnog iskustva i rada, odabran za razvoj novog projekta u luci Umm Qasar u Iraku te da je stoga u tijeku odabir novog izvršnog direktora, čije će ime biti objavljeno u sljedeća tri mjeseca.

U AGCT-u u sljedećoj godini očekuju i izgradnju novog intermodalnog područja na terminalu za pretovar kontejnera na željeznici.

To će područje, zajedno s rekonstrukcijom željezničke stanice Rijeka-Brajdica u neposrednoj blizini, omogućiti da se čak 60 posto prometa kontejnerskog terminala može otpremati željeznicom i stoga je to važan projekt za podizanje učinkovitosti usluge i kapaciteta željeznice i cjelokupnog riječkog prometnog pravca, navode iz AGCT-a. Dodaju da tijekom izgradnje intermodalnog područja neće biti zastoja u otpremi kontejnera željeznicom.

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. studeni 2014. u 17:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close