Kad su u pitanju kršenja prava potrošača u Hrvatskoj, najviše problema potrošači imaju s operatorima nepokretne i/ili pokretne telefonske mreže, slijede banke, potom trgovine koje prodaju kućanske aparate, internet trgovine, prodavači zrakoplovnih karata te turističke agencije. Pritom značajna većina (84%) hrvatskih građana smatra da hrvatski pravosudni sustav nije učinkovit u smislu zaštite potrošača, pokazalo je istraživanje Flash Eurobarometra provedeno putem ankete među tisuću hrvatskih građana starih između 21 i 45 godina.
Otprilike trećina ispitanika (34%) koja je koristila usluge operatora pokretne telefonske mreže tijekom protekle dvije godine imala je problema s tim pružateljima u istom vremenskom razdoblju. Gotovo dvije od deset osoba (19%) koje su uzele kredit za kupovinu proizvoda naišle su na probleme s bankama ili drugim kreditnim ustanovama. Više od jednog od deset ispitanika (13%) koji su kupili kućanski uređaj naišlo je na probleme s trgovinama koje prodaju te vrste proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hrvatski pravosudni sustav ne štiti građane, pa zašto bi baš potrošače štitio?
Ne štiti ih ni država, inače bi davno zabranila reklame “navlakuše”, tipa “Samo sto kuna (prva tri mjeseca)” bez ikakve informacije o stvarnim cijenama i obvezama kupca.
Uključite se u raspravu