Pri kupnji hrane Hrvati daleko više vjeruju prijateljima i rodbini nego reklamama proizvođača, preporukama profesionalnih kušača ili gastro kolumnistima u medijima, otkrilo je istraživanje Finoteke, koja prema riječima osnivača Hrvoja Kolmana od osnutka 2008. godine nastoji biti centralna tražilica za ponudu i potražnju domaće hrane, spaja proizvođače i kupce.
Čak 82 posto ispitanika, iznosi Kolman, kazalo je da ne vjeruje ni reklamama ni profesionalnim i samozvanim kušačima već običnim ljudima s kojima se svakodnevno druže. Na upit bi li ipak voljeli čuti mišljenje nekoga neovisnoga tko bi ocjenjivao proizvode i sugerirao što vrijedi kupovati, 85 posto anketitanih odgovorilo je potvrdno, no odmah su izrazili i dvojbu da je takvo što ostvarivo. Rezultati istraživanja Kolmana su motivirali na daljnji korak, otvorio je i web stranicu i Facebook Finoteke svima koji žele postati kušači domaće hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu