Europski potrošački centar istražio je fenomen brzog kvarenja tehnike, a rezultati su otkrili da je rok trajanja tehničkih uređaja sve kraći zato što proizvođači namjerno prave lošije proizvode koji su programirani da se brže kvare!
Kako piše Jutarnji list, u izvještaju Centra stoji da se mehanički proizvodi namještaju da rade onoliko sati koliko traje garantni rok, a u elektronske uređaje često se softverski ubacuje greška ili se u proizvode namjerno ugrađuju dijelovi lošije kvalitete.
To znači da je proizvod napravljen tako da, kada samo jedan njegov dio otkaže, cijeli uređaj prestaje funkcionirati, navodi se u izvještaju.
Trik je to, tvrde iz Europskog potrošačkog centra, kojim proizvođači sami stvaraju potražnju za uređajima: dok je pokvareni uređaj zastario, novi model već je u dućanima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu