Hrvatski proizvođač plastičnih autodijelova AD Plastik u prvih je šest mjeseci ove godine zabilježio pad dobiti od 81,7 posto.
Neto dobit iznosila je 3,3 milijuna kuna, dok su prihodi bili 372,7 milijuna kuna, što je 5,2 posto manje nego u istom razdoblju lani. Uprava AD Plastika navodi da su brojke u skladu s planom jer su zabilježeni manji prihodi od alata u 2014. godini. Ističe se i da je neto dobit, pak, bila 11,4 milijuna kuna, nakon gubitka od 8,1 milijun kuna u drugom tromjesečju 2013. godine. Kažu da bi većina njihovih kupaca trebala konačno prijeći na proizvodnju novih modela automobila, što bi trebalo rezultirati porastom profitabilnosti u drugom polugodištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu