Kreirajte svoje priče, pružite im informacije o internim događanjima i dijelite fotografije iz svakodnevnog okruženja. – Zlata Rodin
No, tu nismo stali. Upoznali smo vas s još jednom društvenom mrežom – Twitter i na par primjera pokazali kako mali poduzetnici mogu tematski vezati vlastitu kampanju iskoristiti Twitter u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva!
Samo časkanjem ili raspravom na određenu temu s tviterašima i velikim brendovima stajete uz bok istih. – Kako na web-skupina autora
Činjenica je da se žene danas češće nađu u ulozi targetirane skupine jer nas krasi jedna odlika koja je san svakog prodavača – vrlo smo podložne oglašivačkim inputima. – Nives Bokor
Kad smo opušteni na um nam padaju razne ideje. Šteta je ne iskoristiti ih, a na kraju krajeva, ako pogledate velike brendove – oni prvi ne „spavaju“ tijekom ljetne pauze. – Mario Poje
To bi bilo to! Krećemo u drugu polovicu godine s novim temama i savjetima, a do sljedećeg pregleda mjeseca vjerujemo da će vam ovi savjeti biti “u malom prstu”! 🙂
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu