Iako je farmaceutska tvrtka Luke Rajića sa svojom investicijom u Popovači startala kao generička kompanija s lijekovima na recept, zbog okolnosti na hrvatskom tržištu lijekova te trendova u svjetskoj farmaceutskoj industriji, PharmaS se ambiciozno posvetio segmentu proizvoda za samoliječenje.
Tomislav Maričević, direktor PharmaS-ova Consumer Healh Care (CHC) segmenta, u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva da bi CHC segment do 2020. godine po prodaji trebao čak premašiti lijekove na recept u toj kompaniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu