Turistička godina 2014., prema svemu sudeći, neće donijeti velika iznenađenja, tek nijanse u porastu broja gostiju s njemačkoga, austrijskog, britanskog, slovenskog, možda i talijanskog tržišta.
Rusi će ove godine prema prvim pokazateljima stagnirati, Nizozemci će čekati da prođe nogometno prvenstvo, a Česi će tražiti više zabave, ali nitko neće trošiti više nego lani, može se zaključiti na temelju analize stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) objavljene uz statistiku za predsezonu.Rezultati turoperatora u Njemačkoj variraju ovisno o regiji i vrsti programa, a sudeći prema dosadašnjim najavama, ova bi godina, kad su posrijedi njemački gosti, trebala nalikovati prošloj. S obzirom na konkurenciju koja ima brojne akcije, turoperatori hrvatskim hotelijerima poručuju da je posljednji trenutak za davanje posebnih ponuda za last minute prodaju. Od hrvatskih konkurenata u Njemačkoj se standardno dobro prodaje Španjolska, odnosno Palma de Mallorca, kao i Grčka, koja priprema veliki povratak na turističku scenu, te Tunis i Maroko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu