Đuro Đaković Specijalna vozila, tvrtka u sastavu Đuro Đaković Holdinga i poljska tvrtka Newag koja se bavi proizvodnjom lokomotiva, potpisali su ugovor o suradnji u području zajedničke proizvodnje električne lokomotive tipa E4ACU. Ugovorom se definira trajna i višegodišnja suradnja po pitanju transfera visoko sofisticirane tehnologije, razmjene iskustava i znanja u proizvodnji globalno konkurentnih električnih lokomotiva, koje bi se po prvi puta proizvodile u Slavonskom Brodu.
Ugovor je potpisan u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova u prisutnosti prve potpredsjednice Vlade i ministrice vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske Vesne Pusić i potpredsjednice Vlade i ministrice infrastrukture i razvoja Republike Poljske Elżbiete Bieńkowske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne razumijem da tri državne firme u vlasništvu države ide proizvoditi lokomotive.
Kaj je to strategija?
A kemijsku i petrokemijsku industriju uništavaju.
Za psihijatriju.
Država toliko potiče Končar da čak i Đuro počinje uvoziti tuđe lokomotive. Jadno.
Hvala bogu napokon da TŽV Gredelj dobije konkurenciju na uzavrelom hrvatskom trzistu vlakova. Drzava potice koncar i Đ.Đ a gredelj jedva ceka kad ce u stecaj i trudi se da ga tamo smjeste, zasto?
Uključite se u raspravu