Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Računi za vodu skupi jer Vodoopskrba stanje procjenjuje

Autor: Agencija VLM
13. svibanj 2014. u 10:17
Podijeli članak —
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Sve više građani se žale i Društvo za zaštitu potrošača, koje je nezadovoljstvo proslijedilo i Ustavnom sudu.

Zagrepčani su sve nezadovoljniji praksom Vodovoda da brojila o potrošnji očitavaju samo dva do tri puta godišnje pa svakog mjeseca plaćaju visoke račune tek na temelju procjene. Osim redakcije Večernjeg lista, sve veći broj pritužbi dobiva i Društvo za zaštitu potrošača u kojem su se već žalili i Ustavnom sudu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– Prije osam mjeseci zatražili smo da se očituju o fiksnom dijelu računa od kojeg se, između ostalog, naplaćuje i očitanje koje se po Zakonu o zaštiti potrošača ne smije naplaćivati. No, kada ga već naplaćuju, zar nije normalno da onda zaista i očitaju brojilo – kazao je Igor Vujović, tajnik Društva. Istaknuo je da se nekad potrošnja redovito očitavala, no da su tvrtke odlučile smanjiti troškove ljudi koji očitavaju brojila pa su uveli praksu akontacijskih rata ili procjenu potrošnje.

Zagrepčani su sve nezadovoljniji praksom Vodovoda da brojila o potrošnji očitavaju samo dva do tri puta godišnje pa svakog mjeseca plaćaju visoke račune tek na temelju procjene. Osim redakcije Večernjeg lista, sve veći broj pritužbi dobiva i Društvo za zaštitu potrošača u kojem su se već žalili i Ustavnom sudu.

– Prije osam mjeseci zatražili smo da se očituju o fiksnom dijelu računa od kojeg se, između ostalog, naplaćuje i očitanje koje se po Zakonu o zaštiti potrošača ne smije naplaćivati. No, kada ga već naplaćuju, zar nije normalno da onda zaista i očitaju brojilo – kazao je Igor Vujović, tajnik Društva. Istaknuo je da se nekad potrošnja redovito očitavala, no da su tvrtke odlučile smanjiti troškove ljudi koji očitavaju brojila pa su uveli praksu akontacijskih rata ili procjenu potrošnje.

Od tada građani račune iz Vodovoda svaki mjesec očekuju s neizvjesnošću. Tako su stanovnici nebodera na Trnju za ožujak dobili procjenu potrošnje od 1500 kubnih metara vode, dok su za travanj dobili 878. – Ovaj mjesec račun je manji u odnosu na prošli, no 500 kuna za toplu i hladnu vodu i dalje je previše i ne odgovara stvarnoj potrošnji – kazao je njihov predstavnik stanara. Iz Vodovoda su kazali da se visina potrošnje procjenom određuje prema prijašnjim godinama. Kazali su i da građani stanje svakog mjeseca mogu dojaviti na brojeve 616 3617, 616 3777 ili besplatni 0800 200 013. Isto mogu učiniti i na internetskoj stranici www.vio.hr ili osobno na šalteru u Patačićkinoj 1b.

Autor: Agencija VLM
13. svibanj 2014. u 10:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close