Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Četrdeset godina sinonim za sardine!

Autor: Sponzorirani članak
27. ožujak 2014. u 11:41
Podijeli članak —
eva

Istraživanja potrošača pokazala su da je Eva među prvim brandovima po prepoznatljivosti i korištenju sardinskih proizvoda u Hrvatskoj i na regionalnim tržištima.

Proizvodi pod brandom Eva prisutni su na tržištima Hrvatske i Jugoistočne Europe više od četrdeset godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zanimljivo je da je Eva bila jedan od pionira u komunikaciji domaćih brandova putem televizije. Kratki animirani TV spotovi s likom snažnog, ali simpatičnog morža postigli su veliku zapamćenost i postali jedan od zaštitnih znakova koji se i danas vežu uz brand Eva.

Proizvodi pod brandom Eva prisutni su na tržištima Hrvatske i Jugoistočne Europe više od četrdeset godina.

Zanimljivo je da je Eva bila jedan od pionira u komunikaciji domaćih brandova putem televizije. Kratki animirani TV spotovi s likom snažnog, ali simpatičnog morža postigli su veliku zapamćenost i postali jedan od zaštitnih znakova koji se i danas vežu uz brand Eva.

Nakon niza godina prisutnosti na tržištima, Eva postaje jedan od najjačih regionalnih brandova u ribljim konzervama i sinonim za sardine. Istraživanja potrošača pokazala su da je Eva među prvim brandovima po prepoznatljivosti, omiljenosti i korištenju sardinskih proizvoda u Hrvatskoj i na regionalnim tržištima.

Eva riblji proizvodi odlikuju se vrhunskom kvalitetom, te u svakom trenutku donose ukusan, zdrav, prirodan i praktičan obrok. Pripremaju se od najkvalitetnijih dijelova ribe, ne sadrže aditive i konzervanse, bogati su punovrijednim bjelančevinama i mineralima te sadrže višestruko nezasićene masne kiseline.

Asortiman se sastoji od nekoliko grupa proizvoda: konzervirana riba, riblje salate i riblje paštete.

Cjelokupan asortiman pod Eva brandom je u skladu s progresivnim razvojem zdravih prehrambenih navika na globalnoj razini i kao takav izuzetno je pogodan za daljnji rast, ulaskom u nove potkategorije na bazi ribe.

 

Autor: Sponzorirani članak
27. ožujak 2014. u 11:41
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close