Piše: Hrvoje Šarić
Postoje stotine i stotine mobitela s Androidom, ali mnoge od njih teško je razlikovati međusobno. Ono što vidimo na prvi pogled – veličina i tip ekrana – često je i jedina bitna razlika. Svi oni “vrte” isti softver, a nije rijetkost da su i napravljeni od istih hardverskih komponenti. Da bi nekako ipak razlikovali svoj model od modela konkurenta, proizvođači smišljaju različite trikove među kojima su najomiljeniji oni koji smartphone predstavljaju još pametnijim, ističući kako taj mobitel može napraviti nešto što drugi ne mogu. Mnoge od tih “trikova” smislio je Apple, još za prvi iPhone, i danas ih koristimo bez razmišljanja na svakom smartphoneu, primjerice kad listamo fotografije (“swipe”) ili ih zumiramo skupljanjem prstiju (“pinch to zoom”). Neki su trikovi još stariji (primjerice, Nokije su i u “predsmart” eri znale isključiti zvonjavu kad telefon okrenete naopako – danas taj trik “pali” na HTC-u i LG-u), a drugi su došli prerano: tako Samsungov “štos” da pauzira video kad okrenete glavu od ekrana zvuči “štosno”, ali senzori u telefonu nisu dovoljno “pametni” da pogode pravi trenutak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu