Koprivnička prehrambena industrija Podravka u petak je javnosti prezentirala još jedan svoj inovativni proizvod – temeljac, i to goveđi, pileći i povrtni.
U kulinarstvu temeljci imaju veliku ulogu pa je stručni tim Podravke u laboratorijima tvrtke u suradnji sa specijalistima kulinarstva i vrhunskim kuharima iz Hrvatskog kuharskog saveza više od godinu dana radio na novom proizvodu. Njihov cilj bio je, iznosi Helena Pentek, menadžerica kategorije Podravka jela da novi proizvod – temeljac usavrše do razine da njegova primjena bude laka i jednostavna, da sadrži pravi domaći okus i ubrzava postupak pripreme jela te da istodobno prati najnovije trendove u prehrani usklađene sa zahtjevima potrošača. Sve tri vrste temeljca, posebno naglašava Pentek, proizvedene su bez dodanih pojačivača okusa i bez konzervansa. Usto, ističe, u novi su proizvod ugradili i emotivnu dimenziju kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu