Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Neckerman: Prošle godine promet od 420 milijuna kuna

Autor: Darko Bičak
07. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Tvrtka posjeduje trgovinu s više od 6000 artikala, a kontaktni centar ima 60 radnih mjesta

Varaždinska tvrtka Neckermann kataloška prodaja d.o.o. drži oko 80 posto hrvatskog tržišta kataloške prodaje, a “najbliža” konkurencija im je sestrinski Quelle. Naime, obje su tvrtke u sastavu njemačkog koncerna za takvu vrstu trgovine KarstadtQuelle AG. I dok je Quelle orijentiran uglavnom na prodaju odjeće i obuće te kućnih potrepština, Neckermann uz navedeno u svojoj ponudi ima i kućanske aparate, bijelu tehniku, audio i video tehniku i drugo. Neckermann je u Hrvatskoj prisutan već sedam godine te je za tog vremena tiskao oko 20 milijuna kataloga za 500.000 kupaca kojima je ukupno poslano više od 7,000.000 paketa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Reorganizacija
Neckermann je sa svojim radom u Hrvatskoj započeo 9. rujna 1999. godine tiskanjem prvog kataloga na 68 stranica u približno 60.000 primjeraka. Zahvaljujući velikom interesu hrvatskih kupaca, koji su zavoljeli ovakav način kupnje, Neckermann je ubrzo postao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj. Kompanija je prošle godine ostvarila ukupan promet u iznosu od 420 milijuna kuna, a dobit je iznosila 12,8 milijuna kuna, kako je izvijestio Vladimir Huzjan iz Odnosa s javnošću tvrtke Nekermann. Zbog reorganizacije unutar čitave grupacije KarstadtQuelle AG i u hrvatskom Neckermannu će se do kraja ove godine smanjiti broj zaposlenika. Prema podacima tvrtke, početkom studenog u Neckermannu je bilo zaposleno 163 djelatnika, a prosječna dob zaposlenika je 29 godina. Od ukupnog broja zaposlenika, žene čine 78 posto djelatnika. Istovremeno s reorganizacijom iz Neckermanna nakon sedam godina s mjesta direktora na vlastiti zahtjev odlazi Damir Vragović, a struktura nove Uprave još se razmatra. Uz dva glavna Neckermannova kataloga, godišnje u Hrvatskoj izlazi i niz specijaliziranih te akcijskih kataloga prilagođenih starosnoj strukturi i području interesa svakog kupca. Takav selektivni pristup omogućava kompetentno približavanje individualnim potrebama i željama kupaca, objašnjava Huzjan. Neckermann je svoju ponudu prilagodio zahtjevima suvremenih potrošača pa je uz već dobro poznate načine prodaje telefonom, faks-uređajem, poštom uveo kupnju SMS-om i e-poštom.

Varaždinska tvrtka Neckermann kataloška prodaja d.o.o. drži oko 80 posto hrvatskog tržišta kataloške prodaje, a “najbliža” konkurencija im je sestrinski Quelle. Naime, obje su tvrtke u sastavu njemačkog koncerna za takvu vrstu trgovine KarstadtQuelle AG. I dok je Quelle orijentiran uglavnom na prodaju odjeće i obuće te kućnih potrepština, Neckermann uz navedeno u svojoj ponudi ima i kućanske aparate, bijelu tehniku, audio i video tehniku i drugo. Neckermann je u Hrvatskoj prisutan već sedam godine te je za tog vremena tiskao oko 20 milijuna kataloga za 500.000 kupaca kojima je ukupno poslano više od 7,000.000 paketa.

Reorganizacija
Neckermann je sa svojim radom u Hrvatskoj započeo 9. rujna 1999. godine tiskanjem prvog kataloga na 68 stranica u približno 60.000 primjeraka. Zahvaljujući velikom interesu hrvatskih kupaca, koji su zavoljeli ovakav način kupnje, Neckermann je ubrzo postao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj. Kompanija je prošle godine ostvarila ukupan promet u iznosu od 420 milijuna kuna, a dobit je iznosila 12,8 milijuna kuna, kako je izvijestio Vladimir Huzjan iz Odnosa s javnošću tvrtke Nekermann. Zbog reorganizacije unutar čitave grupacije KarstadtQuelle AG i u hrvatskom Neckermannu će se do kraja ove godine smanjiti broj zaposlenika. Prema podacima tvrtke, početkom studenog u Neckermannu je bilo zaposleno 163 djelatnika, a prosječna dob zaposlenika je 29 godina. Od ukupnog broja zaposlenika, žene čine 78 posto djelatnika. Istovremeno s reorganizacijom iz Neckermanna nakon sedam godina s mjesta direktora na vlastiti zahtjev odlazi Damir Vragović, a struktura nove Uprave još se razmatra. Uz dva glavna Neckermannova kataloga, godišnje u Hrvatskoj izlazi i niz specijaliziranih te akcijskih kataloga prilagođenih starosnoj strukturi i području interesa svakog kupca. Takav selektivni pristup omogućava kompetentno približavanje individualnim potrebama i željama kupaca, objašnjava Huzjan. Neckermann je svoju ponudu prilagodio zahtjevima suvremenih potrošača pa je uz već dobro poznate načine prodaje telefonom, faks-uređajem, poštom uveo kupnju SMS-om i e-poštom.

Operateri
“Neckermann i dalje vodi u kataloškoj prodaji, no sve više svoje poslovanje usmjerava prema online trgovini. Nedavno osvježenje i tehničko poboljšanje internetskih stranice u skladu je s novim korporacijskim dizajnom poduzeća. Prodaja putem kataloga i Interneta u Hrvatskoj uzima sve više maha, a vodeći su na domaćem tržištu upravo Neckermann i Quelle”, kaže Vlado Huzjan. Neckermann posjeduje najveću online trgovinu u Hrvatskoj s više od 6000 artikala. Za katalošku prodaju je osim logističkog centra koji u Neckermannu upakira i do 16.000 paketa dnevno nužan i kontaktni centar preko kojeg kupci komuniciraju s tvrtkom. Neckermannov kontaktni centar ima 60 radnih mjesta i dnevno se odgovara na približno 5000 poziva kupaca. U 2005. odgovoreno je na 1,25 milijuna poziva, a u ovoj godini smatraju da će navedena brojka biti premašena. Kako bi narudžba i kontrola isporuke bili na najvišoj razini, u Nekermannu imaju 100 operatera koji su u prethodnih sedam godina primili i obradili više od 5,000.000 poziva.

Radio preko kataloga
Tvrtka Neckermann Versand AG nastala je 1950. kada je Josef Gustav Neckermann osnovao u Frankfurtu kompaniju za katalošku prodaju koja se razvila u jednu od vodećih takve vrste u Europi s prometom koji je 1998. iznosio 2,2 milijarde eura. Izdavanje prvog Neckermannova kataloga 1950. godine na 12 stranica s ponudom od 133 artikla bilo je u nakladi od 100.000 primjeraka, a prve je godine ostvaren promet u vrijednosti 5 milijuna eura. Već 1953. tvrtka u svoju ponudu uvrštava tada vrlo traženu robu – radioprijemnik. Krajem devedesetih godina Neckermann počinje širenje u istočnoj Europi, a prvi distributivni centar otvoren je 1998. godine u Mariboru.

Autor: Darko Bičak
07. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close