Varaždinska tvrtka Neckermann kataloška prodaja d.o.o. drži oko 80 posto hrvatskog tržišta kataloške prodaje, a “najbliža” konkurencija im je sestrinski Quelle. Naime, obje su tvrtke u sastavu njemačkog koncerna za takvu vrstu trgovine KarstadtQuelle AG. I dok je Quelle orijentiran uglavnom na prodaju odjeće i obuće te kućnih potrepština, Neckermann uz navedeno u svojoj ponudi ima i kućanske aparate, bijelu tehniku, audio i video tehniku i drugo. Neckermann je u Hrvatskoj prisutan već sedam godine te je za tog vremena tiskao oko 20 milijuna kataloga za 500.000 kupaca kojima je ukupno poslano više od 7,000.000 paketa.
Reorganizacija
Neckermann je sa svojim radom u Hrvatskoj započeo 9. rujna 1999. godine tiskanjem prvog kataloga na 68 stranica u približno 60.000 primjeraka. Zahvaljujući velikom interesu hrvatskih kupaca, koji su zavoljeli ovakav način kupnje, Neckermann je ubrzo postao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj. Kompanija je prošle godine ostvarila ukupan promet u iznosu od 420 milijuna kuna, a dobit je iznosila 12,8 milijuna kuna, kako je izvijestio Vladimir Huzjan iz Odnosa s javnošću tvrtke Nekermann. Zbog reorganizacije unutar čitave grupacije KarstadtQuelle AG i u hrvatskom Neckermannu će se do kraja ove godine smanjiti broj zaposlenika. Prema podacima tvrtke, početkom studenog u Neckermannu je bilo zaposleno 163 djelatnika, a prosječna dob zaposlenika je 29 godina. Od ukupnog broja zaposlenika, žene čine 78 posto djelatnika. Istovremeno s reorganizacijom iz Neckermanna nakon sedam godina s mjesta direktora na vlastiti zahtjev odlazi Damir Vragović, a struktura nove Uprave još se razmatra. Uz dva glavna Neckermannova kataloga, godišnje u Hrvatskoj izlazi i niz specijaliziranih te akcijskih kataloga prilagođenih starosnoj strukturi i području interesa svakog kupca. Takav selektivni pristup omogućava kompetentno približavanje individualnim potrebama i željama kupaca, objašnjava Huzjan. Neckermann je svoju ponudu prilagodio zahtjevima suvremenih potrošača pa je uz već dobro poznate načine prodaje telefonom, faks-uređajem, poštom uveo kupnju SMS-om i e-poštom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu