Potpredsjednik Udruge proizvođača paleta govori o medijskoj kampanji i statusu peleta na domaćem tržištu.
Do koga bi trebala doprijeti medijska kampanja o paletima Kampanja?
Unatoč dobrim rezultatima u korištenju peleta na razini Europske unije, posebice u zemljama s razvijenom preradom drva (Austrija, Njemačka, Italija) pelet od drva je potpuno marginaliziran u hrvatskim strateškim energetskim dokumentima, posebice u dijelu obnovljivih izvora energije (OIE), a isto se nažalost očituje kroz simboličan interes medija za promoviranjem ovog ekološkog goriva. Mi se sada kroz kampanju želimo približiti stanovništvu, a za to se dugoročno moramo svidjeti medijima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.E pa svaka Vam čast! … PALAC DOLJE! … Ne ‘Udruženju proizvođača peleta od drva i drvne biomase’, jer je njihova inicijativa za medijskom kampanjom vrlo pozitivna (još samo da dovedu cijenu finalnog proizvoda na razinu trenutne cijene ogrijevnog drveta … recimo bukve i graba … i na konju su)… nego onome tko je ovaj promotivni članak napisao za ‘Poslovni.hr’ i uredniku koji je dopustio da ovakav članak ide van … Izgleda da su oba totalno nepismena, a k tome … ono što najviše boli je da su za ovakvu nepismenost i ‘fulanje celog bre fudbala’ za svoj portal i tiskovinu pokupili gore navedenoj udruzi i novce …. Da sam im ja cheef bili bi oboje ili obojica ili obadvije stavljeni/e na promatranje jedno mjesec – dva, pa ako im se ponovi .. sorry … Nekako sam logično zaključio da se u članku govorilo o peletama, a ne o paletama i da je gospodin podpredsjednik … Uhhhhhh 🙁
Uključite se u raspravu