Europska autoindustrija sve više ovisi ne samo o kineskom tržištu, već i o ulaganjima iz te zemlje.
Tako je predsjednik Uprave Daimlera Dieter Zetsche rekao da bi njegova kompanije pozdravila ulaganje iz Kine nakon što je njemački koncern kupio udjel u Beijing Automotive Groupu, iako, zasad, nema naznaka da bi se to uskoro moglo realizirati. S druge pak strane, kineski Dongfeng je poručio kako je uvjet za produbljivanje savezništa s PSA Pugeot Citroenom smjena na čelu francuske kompanije. Francuzi su to shvatili ozbiljno pa tako kompanija intenzivno traga za nasljednikom Philippea Varina koji je vodio tvrtku kroz najgore vrijeme europske krize. Kako javlja Reuters upravo Varine predvodi lov za čovjekom koji bi imao dovoljno iskustva i sposobnosti za vođenje novog važnog globalnog automobilskog igrača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu