AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja tvrtke koji će se sastojati od četiri faze. U prvoj, koja je završena i koju obilježava današnje predstavljanje, riječ je o rebrandingu, odnosno promjeni vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu: „Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju“ krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku davnih sedamdesetih godina i započela.
Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta i načina komunikacije bila je spoj emocionalnih i prijateljskih elemenata kao rezultat iskrenog, otvorenog i osobnog odnosa s kupcima koji se oduvijek njegovao u AutoZubaku. Novi logotip je moderan, jasan i još uvijek prepoznatljivi s duboko urezanom tradicijom tvrtke. Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu