Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ako iduće godine ne vratimo Ruse, ostaju nam mrvice

Autor: Marija Crnjak
04. listopad 2013. u 15:24
Podijeli članak —
Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Iako ruski turisti čine tek nešto manje od dva posto u ukupnom broju gostiju koji stižu Hrvatskoj, radi se o velikom i moćnom tržištu koje nije pametno ispustiti iz ruku.

Ako Hrvatska iduće godine ne vrati ruske turiste, morat će se pomiriti s mrvicama s tog tržišta, upozorila je Meri Matešić, direktorica glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice na današnjoj sjednici turističkog vijeća. Izvješće o tijeku ove turističke sezone pokazalo je naime da je, najviše zbog uvođenja viza ali i zbog krize u Rusiji i Ukrajini, broj turista s tog tržišta pao za prosječnih 25 posto, ali i znatno više u pojedinim mjestima odnosno hotelima. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Sljedeća godina bit će presudna za rusko tržište, ili ćemo ostati na tom tržištu ili ćemo se morati zadovoljiti malim brojkama. To će ovisiti o ugovorima s partnerima, ali i cijenama koje će ponuditi turističke tvrtke", poručila je Matešić. Iako ruski turisti čine tek nešto manje od dva posto u ukupnom broju gostiju koji stižu Hrvatskoj, radi se o velikom i moćnom tržištu koje nije pametno ispustiti iz ruku. Konkretne aktivnosti na ruskom tržištu definirat će se u novom Strateškom marketing planu koji se upravo izrađuje, a hotelijeri smatraju da s aktivnostima treba krenuti što prije.

Ako Hrvatska iduće godine ne vrati ruske turiste, morat će se pomiriti s mrvicama s tog tržišta, upozorila je Meri Matešić, direktorica glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice na današnjoj sjednici turističkog vijeća. Izvješće o tijeku ove turističke sezone pokazalo je naime da je, najviše zbog uvođenja viza ali i zbog krize u Rusiji i Ukrajini, broj turista s tog tržišta pao za prosječnih 25 posto, ali i znatno više u pojedinim mjestima odnosno hotelima. 

"Sljedeća godina bit će presudna za rusko tržište, ili ćemo ostati na tom tržištu ili ćemo se morati zadovoljiti malim brojkama. To će ovisiti o ugovorima s partnerima, ali i cijenama koje će ponuditi turističke tvrtke", poručila je Matešić. Iako ruski turisti čine tek nešto manje od dva posto u ukupnom broju gostiju koji stižu Hrvatskoj, radi se o velikom i moćnom tržištu koje nije pametno ispustiti iz ruku. Konkretne aktivnosti na ruskom tržištu definirat će se u novom Strateškom marketing planu koji se upravo izrađuje, a hotelijeri smatraju da s aktivnostima treba krenuti što prije.

Turističko vijeće pod predsjedanjem ministra turizma Darka Lorencina usvojilo je i prijedlog proračuna za udruženo oglašavanje s privatnim sektorom, organizatorima putovanja i smještaja, što se pokazala kao presudna mjera u dovođenju stranih turoperatora. Prijedlog koji mora još usvojiti i Sabor HTZ-a je da za udruženo oglašavanje HTZ u idućoj godini izdvoji ukupno 71 milijun kuna. Natječaj za udruženo oglašavanje već je objavljen i nalazi se na stranicama HTZ-a.

Autor: Marija Crnjak
04. listopad 2013. u 15:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close