Unatoč nešto slabijem početku godine, modni lanac H&M u drugoj je polovici godine počeo nizati rezultate bolje od očekivanih.
Tako je ukupna prodaja u kolovozu za švedsku grupaciju donijela povećanje od 14 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Prodaja u usporedivim jedinicama, odnosno trgovinama otvorenima više od godine dana, porasla je više od četiri posto. Prema kompanijskom izvješću i treće tromjesečje fiskalne 2013. H&M-u je donijelo povećanje prodaje od 12 posto u usporedbi s istim razdobljem lani. Pri tome je prodaja u trgovinama otvorenima više od jedne godine porasla za dva posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu