OPATIJA – Ovogodišnji Festo, posvećen regionalizaciji medijske industrije i brendiranju, zaključen je spektakularnim showom u asocijaciji prodajnih punktova u subotu u Opatiji svečanom dodjelom nagrada. Od 323 rada u konkurenciji, u ukupno 12 kategorija, najviše zlatnih zvona – njih pet – dobila je Oblikovna manfaktura Bruketa&Žinić, koja je osvojila i osam srebrnih i četiri brončana zvona. Dodijeljene su i Zlatne plakete naručiteljima-oglašivačima. U skupini Serija radio oglasa, Kreativna uporaba medija i Serija novinskih oglasa zlatna zvona nisu dodijeljena. Uručena su i srebrna i brončana zvona po skupinama i podskupinama te posebna priznanja “Bruno Anković” za izuzetne zasluge u poboljšavanju kvalitete hrvatske oglašivačke produkcije, Luminus Studio, za kreativnost i izvedbu uvodnih špica “Sunday night football on NBC game open” i “Oscar City” te EURO RSCG ZAGREB, članici Unex Group za organizaciju eventa “Noć gutača reklama”. Predsjednik deveteročlanog žirija, u kojem je bilo sedam predstavnika najnagrađivanijih marketinških agencija na prethodnom festivalu, te dvojica predstavnika agencija iz dviju zemalja susjednih srodnih tržišta regije, Adrian Preda, naglasio je da 20 posto reklama u konkurenciji zbilja ima odlične ideje o kojima ljudi poslije govore, kakve vas dodirnu, nasmiju, rasplaču ili od kojih se naježite.
Dodijeljene nagrade
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu