Iako je za usluge reorganizacije i sistematizaciju radnih mjesta glavnog ureda, Hrvatska turistička zajednica angažirala vanjske konzultante, tvrtku Horwath Consulting, direktorica HTZ-a Meri Matešić u novu shemu na kraju nije ugradila dobar dio plaćenih rješenja, doznaje Poslovni dnevnik.
Dok u HTZ-u kažu da su u prvoj verziji prijedloga reorganizacije vanjski konzultanti predložili rješenja koja nisu jamčila povećanje operativnosti, u Horwathu napominju da glavni ured nije uvažio ključne promjene koje su upravo trebale ojačati marketinšku ulogu HTZ-a. U činjenici da se konačna izvedba razlikuje od njihovih ideja u Horwathu međutim ne vide ništa sporno, uz napomenu da to pokazuje da menadžment HTZ-a ima snage podnijeti odgovornost. HTZ je u ožujku raspisao natječaj za usluge za reorganizaciju glavnog ureda HTZ-a, te za osposobljavanje sustava turističkih zajednica za djelovanje po modelu destinacijske menadžment organizacije, a vrijednost natječaja je 1,15 milijun kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Streljati a šta drugo.linić otima i zadnju lipu a drugovi se onda razbacuju.
Uključite se u raspravu