Oana Popescu, direktorica odnosa s javnošću i glasnogovornica Grampet Grupe koja je nedavno pobijedila na tenderu za kupnju 75 posto udjela u HŽ Cargu, kazala je da je velika prednost grupacije što imaju tvornice za proizvodnju lokomotiva i vagona u Mađarskoj i Rumunjskoj u kojima je moguće raditi i remont.
Popescu
Spremni smo razmotriti ponude za vagone i od tvrtki izvan naše grupacije no moraju biti povoljnije
Na modernizaciju HŽ Carga planiraju potrošiti oko 22 milijuna eura. Najava o modernizaciji vagona i lokomotiva u vlastitim tvornicama mogla bi predstavljati problem za najvećeg hrvatskog proizvođača vagona Đuru Đakovića koji je u posljednjih deset godina za HŽ Cargo proizveo ili servisirao preko tisuću vagona raznih serija i namjena. Slavonskobrodska grupacija nedavno je lošije polugodišnje rezultate obrazložila nedovoljnom proizvodnom popunjenošću. "Naravno, spremni smo razmotriti i druge ponude za kupnju ili remont vagona ako budu povoljnije", kazala je Popecu na upit hoće li zatražiti usluge Đure Đakovića. Iz Đure Đakovića odgovaraju da im osim kvalitete i konkurentne cijene, u prilog nastavka suradnje s HŽ Cargom i njegovim novim vlasnicima idu reference i dosadašnja suradnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu