S 4.286 milijuna eura, Henkelova prodaja u drugom kvartalu 2013. godine ostvarila je porast od 1,9 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine, priopćeno je iz te kompanije. Organska prodaja, koja isključuje utjecaj tečaja i akvizicija/dezinvestiranja, porasla je za 4 posto.
Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je rast organske prodaje od 5,8 posto, dok je poslovni sektor Beauty Care zabilježio organsku stopu rasta od 2,8 posto. I poslovni sektor ljepila i tehnologije također je ostvario rast s godišnjim porastom organske prodaje od 3,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu