Za nešto više od mjesec dana svjetlo dana ugledat će studija stanja i trendova televizijskog tržišta u Hrvatskoj, koju je Agencija za elektroničke medije naručila u veljači.
Dokument s nestrpljenjem očekuju na najvećim domaćim nacionalnim televizijama, ali i novi potencijalni igrači koji žele taj dio kolača jer će biti neslužbena podloga za buduće odluke Vijeća za elektroničke medije. Regulator elektroničkih medija, naime, nema potpunu sliku tržišta koje regulira, što su Poslovnom dnevniku neslužbeno potvrdili i u samom Vijeću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu