Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kupcima i3 nude najam terenaca

Autor: Poslovni dnevnik
29. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
BMW je u razvoj i3 uložio više od dvije milijarde eura/EPA

BMW želi izbjeći greške u prodaji svog električnog automobila.

Kako bi izbjegao sudbinu konkurenata koji slabo prodaju svoje električne automobile, BMW se odlučio na krajnje nekonvencionalan potez u prodajnoj kampanji za i3.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, njemačka kompanija će kupcima ovog kompaktnog električnog automobila ponuditi i opciju korištenja terenaca.Kupci i3 će moći rezevirati konvencionalne automobile poput terenca X5 i to na nekoliko tjedana godišnje, a kada moraju ići na duži put ili obiteljski odmor. BMW još nije objavio koliko će ova usluga stajati, no ona bi trebala izbiti iz ruku argumente protivnika električnih vozila koji im prvenstveno spočitavaju mogućnost ostanka na cesti  zbog praznog akumulatora/baterije.  BMW tu ima dodatnnog asa u rukavu, jer osim što će ugrađeni navigacijski sustav pokazivati lokaciju svih stanica za punjenje, kompanija će uvesti i specijaliziranu pomoć na cesti namjenjenu onima koji na putu ostanu bez struje. BMW je u, za tu kompaniju prestižni projekt, i3 uložio više od dvije milijarde eura pa pokušava osigurati bokove kako njegova prodaja ne bi bila fijasko.

Kako bi izbjegao sudbinu konkurenata koji slabo prodaju svoje električne automobile, BMW se odlučio na krajnje nekonvencionalan potez u prodajnoj kampanji za i3.

Naime, njemačka kompanija će kupcima ovog kompaktnog električnog automobila ponuditi i opciju korištenja terenaca.Kupci i3 će moći rezevirati konvencionalne automobile poput terenca X5 i to na nekoliko tjedana godišnje, a kada moraju ići na duži put ili obiteljski odmor. BMW još nije objavio koliko će ova usluga stajati, no ona bi trebala izbiti iz ruku argumente protivnika električnih vozila koji im prvenstveno spočitavaju mogućnost ostanka na cesti  zbog praznog akumulatora/baterije.  BMW tu ima dodatnnog asa u rukavu, jer osim što će ugrađeni navigacijski sustav pokazivati lokaciju svih stanica za punjenje, kompanija će uvesti i specijaliziranu pomoć na cesti namjenjenu onima koji na putu ostanu bez struje. BMW je u, za tu kompaniju prestižni projekt, i3 uložio više od dvije milijarde eura pa pokušava osigurati bokove kako njegova prodaja ne bi bila fijasko.

"BMW-u je važan projekt i3 jer njime želi pokazati kako je i dalje odvažna kompanija", rekao je za Blomberg Carlos da Silva, analitičar IHS Automotivea u Parizu.Bavarska kompanija ima prednost ispred svojih konkurenata u na tržištu električnih automobila namijenjenih svojim ključnim mušterijama. Name, Volkswagenov Audi će tek dogodine predstaviti hibridnu verziju svog modela A3, a odustao je od razvoja električnog sportskog automobila R8. Mercedes-Benz će pak prodaju električne inačice svog modela B početi tek iduće godine.BMW je počeo razvijati električne automobile prije pet godina  na inicijativu predsjednika Uprave Norberta Reithofera. 

Autor: Poslovni dnevnik
29. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close