U Istri 20 posto gospodarstva čini turizam, koji je još uvijek visokosezonalan, zbog čega većina hotela još uvijek ne posluje profitabilno, kampovi i privatni smještaj nemaju dovoljnu razinu kvalitete, a gosti troše tek 54 eura dnevno u prosjeku – za razliku od gostiju u Andaluziji koji dnevno ostavljaju 75 eura prosječno. Do 2025. godine Istra treba postati lifestyle destinacija koja će maksimalno zadržati identitet, istaknuo je Eulogio Bordas, direktor španjolske konzultantske kuće THR kao uvod u panel održan danas u Umagu, u sklopu trećeg Croatia Business Opena, konferencije s temom Istre budućnosti.
THR je inače poznat kao partner Horwatha Zagreb, a dvije konzultantske tvrtke zajednički su autori svih marketinških strategija hrvatskog turizma u zadnjih osam godina, uključujući i marketing strategiju hrvatskog turizma do 2020. godine, za koju ih je nedavno temeljem javnog tendera angažirala Hrvatska turistička zajednica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu