Najpoznatiji svjetski lanac brze prehrane, McDonald's, na američkom se tržištu sve više suočava s padom prihoda i udjela na tržištu. Naime, u drugom je tromjesečju McDonald's ostvario 7,08 milijardi dolara prihoda i tako podbacio predviđanjima analitičara koji su očekivali prihode od 7,09 milijardi dolara. Istovremeno je tržište brze prehrane u SAD-u raslo jedan posto, što je također manje od predviđenih 1,5 posto.
Prema pisanju Business Insidera, lošiji McDonald'sovi prihodi rezultat su štednje Amerikanaca, ali i konkurencije koja je veća nego ikada. Najveća su im prijetnja zapravo takozvani 'fast-casual' restorani, kao što su u SAD-u primjerice Panera Bread i Chipotle. Pod "fast-casual" misli se na restorane koji su jednako brzi kao fast-food restorani, imaju jednak sistem naručivanja na blagajni, ali nude zdraviju, kvalitetniju i nešto skuplju hranu. Nedavna izvješća čak pokazuju da su "fast-casual" restorani u SAD-u pretekli "fast food" restorane, stoga ni ne čudi da se mnogi lanci brze prehrane prebacuju 'u taj film'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu