Hrvatska turistička zajednica će sukladno Programu rada za 2013. godinu realizirati projekt edukacije za primjenu suvremenih marketinških strategija, tehnologija i alata za sve razine sustava turističkih zajednica te predstavnike javnog i privatnog sektora kako bi se unaprijedila njihova marketinška znanja, a time i poboljšala učinkovitost promidžbe, priopćeno je iz HTZ-a.
Edukacija kreće početkom srpnja, točnije 4. srpnja u Zagrebu i Osijeku i trajat će do konca studenog. Provodit će se u Zagrebu, Osijeku, Puli, Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku. Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima na visokim pozicijama u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica (Hrvatska turistička zajednica, turističke zajednice županija, gradova, općina i mjesta) te predstavnicima svih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije i drugo). Edukacija bi trebala rezultirati poboljšanjem praktičnih znanja i vještina polaznika te mogućnošću njihove neposredne primjene u poslovanju, stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu