Amazon je najvredniji svjetski maloprodajni brend, pokazuje istraživanje BrandZ kojeg provodi tvrtka Millward Brown.
U odnosu na prošlu godinu njegova je vrijednost narasla za čak 34 posto na 45,7 milijardi dolara. Slijedi ga Walmart, čija je vrijednost brenda narasla za pet posto na 36,2 milijardi dolara te The Home Depot čija je vrijednost u ovoj godini rasla 43 posto na 18,4 milijardi dolara. Unatoč krizi, vrijednost maloprodajnih brendova narasla je za 17 posto. Na ljestvici 20 najvrednijih po prvi put našla su se čak četiri trgovačka lanca. Najvredniji od njih je australski supermarket Woolworths koji se našao na osmom mjestu. Veliko iznenađenje je i američki Whole Foods, orijentiran na zdrave i organske proizvode, koji se našao na 13. mjestu s vrijednošću brenda od 6,7 milijardi dolara. Whole Foods, koji u sjevernoj Americi ima više od 340 trgovina, među maloprodajnim lancima ističe se visokom ocjenom "doprinosa", kojim se mjeri utjecaj brenda na zaradu. Pad vrijednosti brenda, u odnosu na prošlu godinu, zabilježilo je četvero trgovaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu