Po drugi put, DiSiCon 2013 otvorit će svoja vrata velikom broju stručnjaka, klijenata, agencija i svih zainteresiranih za Digital Signage. Ovaj propulzivni tržišni segment koji u širem smislu integrira informacije, komunikacije i tehnologiju. Digital Signage (DS) sustavi se koriste u svrhu isporuke digitalnog sadržaja, putem interaktivnih uređaja poput profesionalnih ekrana veliki dimenzija, info kioska, video zidova i sl. i podržavaju isporuku poruka u okviru marketinške i korporativne komunikacije, servisnih informacija, te zabavnih i oglasnih sadržaja na javnim mjestima.
Širok raspon primijenjivosti DS-a čini ga uspješnim poslovnim modelom za razne vertikale u rasponu od privatnog do javnog sektora, odnosno gdje god je potrebna i moguća interakcija s krajnjim korisnikom sadržaja. Za tvrtke i organizacije postaje jedan od nezaobilaznih komunikacijskih kanala, a sve više ga u komunikacijske strategije uključuju i marketinške agencije koje su prepoznale specifičnosti DS-a kao novog medija. Koncept po kojem se razlikuje od tradicionalnih medija je što ujedinjuje on-line i off-line pristup na javnim mjestima visoke frekvencije i interaktivnost sadržaja, te kao glavnu odrednicu djelovanja postavlja dijalog i aktivno sudjelovanje krajnjeg korisnika. Visoke je perceptivnosti zbog atraktivnog vizualnog dojma i efekta 'novine'. U oglašavanju je pogodan za branding i awareness kampanje na makro i mikro lokacijama, s mogućnošću izmjene sadržaja u realnom vremenu i prikazivanju određenog sadržaja ciljnoj publici ispred DS uređaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu