Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

NIVEA lansirala novu liniju proizvoda, a uz nju i kampanju

Autor: Objava za medije
29. travanj 2013. u 12:19
Podijeli članak —
Press foto

NIVEA Men, globalni lider u kategoriji muške njege lica, lansirao je novu liniju proizvoda.

NIVEA Men, globalni lider u kategoriji muške njege lica, lansirao je novu liniju proizvoda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Filozofija linije NIVEA Men zasniva se na stavu da svaki muškarac posjeduje dodatni potencijal, ali ga ne zna svatko u potpunosti iskoristiti. Naši proizvodi pomažu muškarcima da se dobro osjećaju u svojoj koži, a taj osjećaj pomaže u lakšem ostvarivanju željenih ciljeva” – objašnjava Ralph Gusko, izvršni član Upravnog odbora za robne marke u tvrtki Beiersdorf. 

NIVEA Men, globalni lider u kategoriji muške njege lica, lansirao je novu liniju proizvoda.

“Filozofija linije NIVEA Men zasniva se na stavu da svaki muškarac posjeduje dodatni potencijal, ali ga ne zna svatko u potpunosti iskoristiti. Naši proizvodi pomažu muškarcima da se dobro osjećaju u svojoj koži, a taj osjećaj pomaže u lakšem ostvarivanju željenih ciljeva” – objašnjava Ralph Gusko, izvršni član Upravnog odbora za robne marke u tvrtki Beiersdorf. 

Kao podršku lansiranju, NIVEA je u suradnji s agencijom Draftfcb razvila novu globalnu kampanju pod sloganom "Počinje s tobom". Taj emocionalniji pristup prema muškarcima utjelovljuje esenciju robne marke NIVEA Men, a to je ležerna, opuštena muževnost.

“Počinje s tobom' je više od samog slogana, to zapravo muškarcu daje poticaj da se pokrene i napravi nešto. Ta poruka ima vrlo izravan, pozitivan i aspirativan ton” – izjavio je Tobias Collée, globalni direktor marketinga za NIVEA MEN.

Globalna komunikacijska kampanja za NIVEA Men koja počinje u travnju uključuje i Hrvatsku.

Beiersdorf AG                                                                                                      

Kozmetička tvrtka Beiersdorf bazirana je u Hamburgu, ima 17.000 zaposlenika na globalnoj razini, s prodajom koja je u 2011. godini dosegla 5.633 milijarde eura. Tvrtka Beiersdorf je vlasnik najveće svjetske robne marke u njezi kože – NIVEA*, a ostala imena u uspješnom međunarodnom portfelju tvrtke uključuju Eucerin, La Prairie, Labello, 8×4 i Hansaplast/Elastoplast. Tvrtka kćer tesa SE je jedna od vodećih svjetskih proizvođača samoljepljivih proizvoda i sistemskih rješenja za industriju, obrte i potrošače. Tvrtka Beiersdorf ima 130 godina iskustva u njezi kože i poznata je po inovacijama i proizvodima visoke kvalitete.

Autor: Objava za medije
29. travanj 2013. u 12:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close