Zappos je jedna od najpopularnijih internetskih trgovina za kupnju odjeće i obuće u Sjedinjenim Američkim Državama. Will Young, direktor Zappos Labs, istraživačke jedinice unutar Zapposa, za Forbes navodi nove trendove u odjevnoj industriji.Posrnuloj tekstilnoj industriji u Hrvatskoj neki od savjeta, kako spojiti modnu industriji s novim tehnologijama, dobro će doći.
1 Kupnja odjeće
"Ljubitelji tehnologije šokirani su kad čuju da na prodaju odjeće putem interneta otpada samo 13 posto od njene ukupne prodaje. No, ova bi godina mogla biti plodno tlo za njeno povećanje", smatra Young. Razlog pronalazi u činjenici da se malim ili novim odjevnim brendovima puno lakše prodavati zbog pokretanja raznih platformi, poput Shopifya ili Magentoa. Postojeći trgovci, s druge strane, podižu kvalitetu na način da predstavljaju proizvod putem interneta, od boljih fotografija, prezentacije te kataloga odjeće. I mobilna industrija, tvrdi Young, pridonijet će povećanju prodaje razvojem raznih aplikacija. Kao jednu čiji razvoj očekuje ove godine, Young navodi aplikaciju za kupnju rabljene odjeće. "Neću se začuditi ako od nekog čujem da je ove godine putem interneta kupio rabljenu robu", ističe. Nastavit će se i razvoj alata za bolji odabir veličina u kupovini putem interneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma toga već ima, ali svakako potreban je oprez
Uskoro???
Već godinama se to dešava ja bih rekao…
A to što nije masovnija je drugi par cipela..
Imate jedan problem sa internet shoppingom..impulzivno kupovanje
Kupovanje preko interneta znatno povećava oprez kupca koji onda uspješno
odoljeva impulsima za kupovinom…posljedično to znači manje kupovine
Uključite se u raspravu