Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pacijenti se boje žaliti na doktore kako ne bi došli na ‘crnu listu’

Autor: Poslovni.hr
17. veljača 2013. u 13:15
Podijeli članak —
Ilustracija (Foto: Marijan Susenj/PIXSELL)

Zbog straha pacijenata, povjerenstvo sve podatke drži u tajnosti, ali očitovanje traže od svake prozvane institucije.

Neljubaznost, čekanje u ordinaciji, kao i dugo čekanje na listi za pregled ili terapiju neki su od najčešćih prigovora Zagrepčana na rad svojih liječnika i stomatologa, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zbog tih i sličnih problema su prošle godine na adresu peteročlanog Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata Grada Zagreba došle su 32 prijave, od kojih se 17 odnosi izravno na rad liječnika. Šest se osoba požalilo se na rad Zavoda za zdravstveno osiguranje, a primljene su i dvije pritužbe zbog nemogućnosti smještaja roditelja uz malo dijete u bolnicu te jedna žalba zbog lošeg odnosa prema mami i bebi u rodilištu, navodi Večernji. Predsjednik povjerenstva u gradskom Uredu za zdravstvo Damir Jukica kazao je kako su prošle godine primili dvostruko više pritužbi nego 2011., ali je istaknuo i kako mnogi Zagrepčani i ne znaju da oni postoje i da im se mogu obratiti pa smatra da se iz malog broja primljenih pritužbi ne smije izvesti zaključak da su Zagrepčani zadovoljni uslugama.

Neljubaznost, čekanje u ordinaciji, kao i dugo čekanje na listi za pregled ili terapiju neki su od najčešćih prigovora Zagrepčana na rad svojih liječnika i stomatologa, piše Večernji list.

Zbog tih i sličnih problema su prošle godine na adresu peteročlanog Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata Grada Zagreba došle su 32 prijave, od kojih se 17 odnosi izravno na rad liječnika. Šest se osoba požalilo se na rad Zavoda za zdravstveno osiguranje, a primljene su i dvije pritužbe zbog nemogućnosti smještaja roditelja uz malo dijete u bolnicu te jedna žalba zbog lošeg odnosa prema mami i bebi u rodilištu, navodi Večernji. Predsjednik povjerenstva u gradskom Uredu za zdravstvo Damir Jukica kazao je kako su prošle godine primili dvostruko više pritužbi nego 2011., ali je istaknuo i kako mnogi Zagrepčani i ne znaju da oni postoje i da im se mogu obratiti pa smatra da se iz malog broja primljenih pritužbi ne smije izvesti zaključak da su Zagrepčani zadovoljni uslugama.

'Povjerenstvo je zabilježilo brojne primjere izvrsnog pružanja zdravstvene zaštite pacijentima, ali i znatan broj tome suprotnih primjera. Većina takvih i dalje ne rezultira podnošenjem pritužbi jer se pacijenti ustručavaju i boje da će se to negativno odraziti na budući tretman medicinskog osoblja prema njima', kazao je Jukica za Večernji. Zbog straha pacijenata, povjerenstvo sve podatke drži u tajnosti, ali očitovanje traže od svake prozvane institucije. Jukica navodi da im se obratila majka dvoje male djece koja je tražila pomoć povjerenstva, ali i zaštitu jer će, kako je rekla, 'usluge liječnika trebati sljedećih 10 godina pa si ne može priuštiti da joj oni djecu zbog pritužbe stave na crnu listu'.

Članak u cijelosti možete pročitati ovdje

Autor: Poslovni.hr
17. veljača 2013. u 13:15
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

@ miami ,

nek se baci kamenom prvi koji….

U Americi najveći broj ljudi umire zahvaljujući industriji u kojoj si i ti zaposlena .

Vjerojatno je slično i kod nas ,istraživanja nema.Bog zna koliko ste ljudi ubili sa Voltarenom ?

A da ne pričamo o tome kako vi zajedno s veledrogerijama i HZO reketirate pacijente uvaljujući im ljekove sa Cassom za 270 dana kašnjenja u plaćanju .

Pacijenti se žale u ljekarnama- da liječnici zaborave poslati terapiju
na CEZIH…isto tako- da ih moraju više puta telefonom podsjećati-
da im napišu ponovljive recepte- jer stalno zaboravljaju poslati
lijekove na cezih / internet /
Liječnike po tom pitanju – nitko ne kontrolira.

Uglavnom ih upozoravaju, područni uredi HZZOa, kad financijski napišu terapiju izvan odobrenih količina….pa onda, ljekarna izda pomagalo – ili lijek- za koje količine je odgovoran liječnik.HZZO-o plati račun ljekarni- a pogrešku
naplati od liječnika.
Evo: zadnji primjer -2500,00 kuna za pogrešku u izdanom
ortopedskom pomagalu…
Liječnik je uredno platio kaznu.

Područni ured susjedne nam Županije- nikad nije izdao takvu kaznu svojim
liječnicima ../ čuju se u struci međusobno/.tako da je sve na politici Područnih Ureda HZZO-a..
Neki rade savjesno- drugima se fućka…

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close