Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FT slavi 125 godina i želi pola prihoda od čitatelja

Autor: Poslovni dnevnik
13. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Od proslave obljetnice profitirali su i čitatelji koji su mogli uzeti pretplatu po specijalnoj cijeni od 125 dolara

Od proslave obljetnice profitirali su i čitatelji koji su mogli uzeti pretplatu po specijalnoj cijeni od 125 dolara.

Financial Times je jučer proslavio 125. rođendan, a slave ga kampanjom "Još uvijek utiremo put globalnom biznisu".

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od proslave obljetnice profitirali su i čitatelji koji su mogli uzeti pretplatu po specijalnoj cijeni od 125 dolara, a oglašivačima je ponuđena snižena cijena oglasa. Financial Times (FT) je pionir naplate sadržaja na internetu, a prošle je godine s 300.000 pretplata na digitalno izdaje FT.com premašila pretplatu na print. Dvoznamenkast je i rast prodaje mobilnih aplikacija. Što se poslovnog modela tiče, FT želi uobičajeni model zarade 80% od oglasa i 20% prodaje čitateljima te brojke izjednačiti na pola-pola, s time da 30% prihoda planiraju dobiti od digitalnih izdanja. Komentirajući borbu za čitatelje s konkurentskim The Wall Street Journalom, Bloombergom i Reutersom, svoj uspjeh tumače "tekstovima koji su fokusirani kao laserske zrake, oslobođeni utjecaja politike i dobrim pregledom svjetskih financija".   

Financial Times je jučer proslavio 125. rođendan, a slave ga kampanjom "Još uvijek utiremo put globalnom biznisu".

Od proslave obljetnice profitirali su i čitatelji koji su mogli uzeti pretplatu po specijalnoj cijeni od 125 dolara, a oglašivačima je ponuđena snižena cijena oglasa. Financial Times (FT) je pionir naplate sadržaja na internetu, a prošle je godine s 300.000 pretplata na digitalno izdaje FT.com premašila pretplatu na print. Dvoznamenkast je i rast prodaje mobilnih aplikacija. Što se poslovnog modela tiče, FT želi uobičajeni model zarade 80% od oglasa i 20% prodaje čitateljima te brojke izjednačiti na pola-pola, s time da 30% prihoda planiraju dobiti od digitalnih izdanja. Komentirajući borbu za čitatelje s konkurentskim The Wall Street Journalom, Bloombergom i Reutersom, svoj uspjeh tumače "tekstovima koji su fokusirani kao laserske zrake, oslobođeni utjecaja politike i dobrim pregledom svjetskih financija".   

Autor: Poslovni dnevnik
13. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close