Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Menadžment aviokompanije

Autor: Poslovni dnevnik
11. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita

Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita.

Sadržajne cjeline knjige obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplovne kompanije mora savladati. Navedeni su i profili zrakoplovnih lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je doista i slučaj u dinamičnom zrakoplovnom poslovnom okruženju. Temeljem autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta zrakoplovne kompanije te mogući okviri strateškog razvoja zrakoplovnog tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je obogaćena i s dva predgovora predstavnika svjetske industrije zračnog prijevoza – Wolfganga Mayrhubera predsjednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i Ulrich Schulte-Strathausa glavnog tajnika Europske udruge zračnih prijevoznika AEA, 2002.-2012.

Sadržajne cjeline knjige obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju.

Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplovne kompanije mora savladati. Navedeni su i profili zrakoplovnih lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je doista i slučaj u dinamičnom zrakoplovnom poslovnom okruženju. Temeljem autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta zrakoplovne kompanije te mogući okviri strateškog razvoja zrakoplovnog tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je obogaćena i s dva predgovora predstavnika svjetske industrije zračnog prijevoza – Wolfganga Mayrhubera predsjednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i Ulrich Schulte-Strathausa glavnog tajnika Europske udruge zračnih prijevoznika AEA, 2002.-2012.

Autor: Poslovni dnevnik
11. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close