Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vladimir Ferdelji prvi krenuo s jakom promidžbom u izborima za gradonačelnika Zagreba

Autor: Majda Žujo
07. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Vladimir Ferdelji, zajednički kandidat HSLS-a, HSS-a i Zelenih/PIX

Službeno, kampanja počinje tek nakon što se raspišu izbori i objavi kandidacijska lista.

Iako datum lokalnih izbora još nije objavljen, neki su kandidati za zagrebačkog gradonačelnika već opasno krenuli u promidžbenu kampanju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zna se da kampanje počinju puno prije izbora (što po raznim skupovima, što povlačenjem popularnih predizbornih poteza), ali zajednički kandidat HSLS-a, HSS-a i Zelenih, Vladimir Ferdelji prvi je od kandidata koji je već počeo dijeliti i promidžbene letke sa svojim izbornim programom. Službeno, kampanja počinje tek nakon što se raspišu izbori i objavi kandidacijska lista, no ovakav oblik oglašavanja sasvim je legalan, za razliku od plaćenih oglasa na televiziji ili radiju.

Iako datum lokalnih izbora još nije objavljen, neki su kandidati za zagrebačkog gradonačelnika već opasno krenuli u promidžbenu kampanju.

Zna se da kampanje počinju puno prije izbora (što po raznim skupovima, što povlačenjem popularnih predizbornih poteza), ali zajednički kandidat HSLS-a, HSS-a i Zelenih, Vladimir Ferdelji prvi je od kandidata koji je već počeo dijeliti i promidžbene letke sa svojim izbornim programom. Službeno, kampanja počinje tek nakon što se raspišu izbori i objavi kandidacijska lista, no ovakav oblik oglašavanja sasvim je legalan, za razliku od plaćenih oglasa na televiziji ili radiju.

"Nije zabranjeno da kandidati idu u kampanju puno ranije, ali je zabranjeno reklamiranje u elektronskim medijima. Bitno je da svi troškovi koje kandidati imaju u neslužbenoj kampanji budu transparentni jednako kao i oni u službenom dijelu kampanje", poručio nam je Dragan Zelić, predsjednik GONG-a, dodajući kako se, osim na letcima kandidati slobodno mogu reklamirati i na billboardima. Dakle, onaj tko ima dovoljno novca, ne mora čekati službenu kampanju da krene s promidžbom. No čini se da se na raspisivanje izbora čeka zadnji tren, jer novca za njih baš i nema.

Autor: Majda Žujo
07. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close