Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ekonomija zahvalnosti

Autor: Poslovni dnevnik
30. siječanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
U ovoj knjizi Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu

U ovoj knjizi Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu.

Ekonomija zahvalnosti je stvarni pojam, riječ je o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli. U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi. Ova knjiga otkriva kako tvrtke mogu ukrotiti promjene i izazove svojstvene društvenim medijima i pretvoriti ih u nevjerojatne mogućnosti zarade i rasta. Vaynerchucka je časopis BusinessWeek uvrstio među 20 osoba koje bi svaki poduzetnik trebao slijediti.

Ekonomija zahvalnosti je stvarni pojam, riječ je o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu.

Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli. U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi. Ova knjiga otkriva kako tvrtke mogu ukrotiti promjene i izazove svojstvene društvenim medijima i pretvoriti ih u nevjerojatne mogućnosti zarade i rasta. Vaynerchucka je časopis BusinessWeek uvrstio među 20 osoba koje bi svaki poduzetnik trebao slijediti.

Autor: Poslovni dnevnik
30. siječanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close