Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kerver želi asortiman upotpuniti cipelama

Autor: Dijana Kaćanski
25. rujan 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Godišnji rast proizvodnje muške sportsko-elegantne odjeće marke Kerver viši je od 30 posto, a ukupni je prihod od 2004., kada je iznosio 700.000, prošle godine narastao na tri milijuna kuna

Unatoč vrlo teškim uvjetima rada za tekstilce, ima proizvođača koji vjeruju da domaća proizvodnja može voditi bitku sa stranim brendovima.
Jedan od njih je i proizvođač marke Kerver koji u Rijeci postoji pet godina. U početku su se šivale samo jakne. Dvije se godine 50 posto narudžbi odnosilo na izradu jakni za tvrtke poput zaštitarskih, a ostalih 50 posto bila je proizvodnja jakni Kerver za veleprodaju.
Kerver je orijentiran na proizvodnju sportsko-elegantnih odjevnih predmeta za muškarce, dakle, košulja, jakni, traperica, itd. Znak Kervera predstavljaju dva stilizirana jedra, a naziv potječe od dviju riječi na engleskom Ker (Care) i Ver (Wear) što su početna slova riječi brižna i odjeća pa bi se moglo reći da ime Kerver u prijevodu znači “brižna odjeća”.
Godišnji porast proizvodnje odjeće marke Kerver veći je od 30 posto, a ukupni prihod je od 2004. godine, kada je iznosio 700.000 kuna, u 2005. godini narastao na tri milijuna kuna. “U Hrvatskoj se proizvođač ne pomaže iako je proizvodnja okosnica privrede”, naglasio je direktor Marčelo Popović, ističući kako je jedini način opstanka povezivanje jer izrada jednog odjevnog predmeta poput jakne zahtijeva mnogo različitih operacija, a proizvodnja hlača, recimo, zahtijeva sasvim drukčiji postupak pa je rješenje u kooperantima. Odjevni predmeti ove marke ne proizvode se samo u Rijeci. Primjerice, traper se šije u Zagrebu, polo majice u Osijeku, a uskoro bi izradu trebalo proširiti i na još neke kooperante. Materijal za košulje proizvodi tvrtka Tekstilna iz Ajdovščine u Sloveniji. Kerver završava kolekciju za jesen-zimu čiji bi se modeli trebali naći u trgovinama krajem rujna. Za tu novu kolekciju maje se pletu u Sloveniji, u tvrtki Bigger u Celju.Tekstilnu industriju muče i banke koje nisu sklone praćenju ove industrije zbog velike nesigurnosti plasiranja na tržištu. Veliki je problem za tekstilce nastao i pojavom kineskog diva kada je došlo do nelojalne konkurencije. Dok se za pet eura može kupiti jedan metar kvalitetnog pamučnog materijala, kineski proizvođači nude cijelu majicu od istog takvog materijala za dva dolara. Popović kaže kako nije naišao ni na razumijevanje odgovornih prilikom traženja prodajnog prostora od 30 četvornih metara u središtu Rijeke, a prodaja ipak uvjetuje proizvodnju. Zasad se odjeća Kerver može kupiti u dvije brendirane trgovine u sklopu Robne kuće Ri. Popović pregovara o proizvodnji cipela Kerver.
To bi bile cipele brodarice, japanke i šlape u sportsko-elegantnom stilu koji njeguje Kerver. Za sada su usmjereni na dogovore o tome što je moguće napraviti da bi se dobila kvalitetna cipela, na izradu kalupa i dizajniranje manjih serija. Upravo se razmatraju ponude iz Španjolske, Turske, ali i nekih naših proizvođača cipela.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Unatoč vrlo teškim uvjetima rada za tekstilce, ima proizvođača koji vjeruju da domaća proizvodnja može voditi bitku sa stranim brendovima.
Jedan od njih je i proizvođač marke Kerver koji u Rijeci postoji pet godina. U početku su se šivale samo jakne. Dvije se godine 50 posto narudžbi odnosilo na izradu jakni za tvrtke poput zaštitarskih, a ostalih 50 posto bila je proizvodnja jakni Kerver za veleprodaju.
Kerver je orijentiran na proizvodnju sportsko-elegantnih odjevnih predmeta za muškarce, dakle, košulja, jakni, traperica, itd. Znak Kervera predstavljaju dva stilizirana jedra, a naziv potječe od dviju riječi na engleskom Ker (Care) i Ver (Wear) što su početna slova riječi brižna i odjeća pa bi se moglo reći da ime Kerver u prijevodu znači “brižna odjeća”.
Godišnji porast proizvodnje odjeće marke Kerver veći je od 30 posto, a ukupni prihod je od 2004. godine, kada je iznosio 700.000 kuna, u 2005. godini narastao na tri milijuna kuna. “U Hrvatskoj se proizvođač ne pomaže iako je proizvodnja okosnica privrede”, naglasio je direktor Marčelo Popović, ističući kako je jedini način opstanka povezivanje jer izrada jednog odjevnog predmeta poput jakne zahtijeva mnogo različitih operacija, a proizvodnja hlača, recimo, zahtijeva sasvim drukčiji postupak pa je rješenje u kooperantima. Odjevni predmeti ove marke ne proizvode se samo u Rijeci. Primjerice, traper se šije u Zagrebu, polo majice u Osijeku, a uskoro bi izradu trebalo proširiti i na još neke kooperante. Materijal za košulje proizvodi tvrtka Tekstilna iz Ajdovščine u Sloveniji. Kerver završava kolekciju za jesen-zimu čiji bi se modeli trebali naći u trgovinama krajem rujna. Za tu novu kolekciju maje se pletu u Sloveniji, u tvrtki Bigger u Celju.Tekstilnu industriju muče i banke koje nisu sklone praćenju ove industrije zbog velike nesigurnosti plasiranja na tržištu. Veliki je problem za tekstilce nastao i pojavom kineskog diva kada je došlo do nelojalne konkurencije. Dok se za pet eura može kupiti jedan metar kvalitetnog pamučnog materijala, kineski proizvođači nude cijelu majicu od istog takvog materijala za dva dolara. Popović kaže kako nije naišao ni na razumijevanje odgovornih prilikom traženja prodajnog prostora od 30 četvornih metara u središtu Rijeke, a prodaja ipak uvjetuje proizvodnju. Zasad se odjeća Kerver može kupiti u dvije brendirane trgovine u sklopu Robne kuće Ri. Popović pregovara o proizvodnji cipela Kerver.
To bi bile cipele brodarice, japanke i šlape u sportsko-elegantnom stilu koji njeguje Kerver. Za sada su usmjereni na dogovore o tome što je moguće napraviti da bi se dobila kvalitetna cipela, na izradu kalupa i dizajniranje manjih serija. Upravo se razmatraju ponude iz Španjolske, Turske, ali i nekih naših proizvođača cipela.

Autor: Dijana Kaćanski
25. rujan 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close