Mnogi poslovni psiholozi savjetuju radnike kako da se što uspješnije ophode s nadređenim: što da govore, što da prešute; što da čine, od čega da se suzdrže. Razumljiva je ta briga za radnike, jer su ugroženiji i jer mnogo njih ovisi o odlukama malog broja rukovoditelja. Međutim, ima dobronamjernih šefova koji nesmotreno pridonose lošem ozračju na radnom mjestu nesmotrenim primjedbama. Ako žele smanjiti pritisak na radnike i povećati produktivnost, vodit će računa da ne izgovaraju ove štetne i demoralizirajuće opaske.
1.Kriza je, budi sretan što imaš ikakav posao
Dobar menadžer ne predbacuje svom zaposleniku činjenicu da ima radno mjesto. Time ga omalovažava i prešutno mu priopćava da ga samo tanka crta djeli od otkaza. Želite li od radnika izvući najbolje, recite mu – "hajdemo zajedničkim snagama održati ovu tvrtku na životu."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pošaljem sve u PČM,i ne dođem dva dana i ništa ih ne pitam…onda, se raspituju
jesam li bolesna..i kako će se problemi riješiti ,ako ja ne dođem…?!Naravno,
da im sve govorimo, što ste gore napisali…ali, kulturno i s razlogom…
Ja svojima tako nešto nikad nisam rekao niti mi pada na pamet, i sve odlično funkcionira.
Deset stvari koje Šef netreba reći dobrom Radniku ,
jer
dobar Radnik tih deset stvari i sam zna !
A ako nije zadovoljan ?
Neka ide ča !
Neka si sam otvori svoju tvrtku pa nek šefuje !
Uključite se u raspravu