Među načitanijim hrvatskim web portalima sve je više onih vezanih uz dnevne novine. Prema istraživanju Gemiusa, međunarodne agencije za mjerenje posjećenosti sadržaja na portalima, prije godinu dana među prva tri portala nije bilo niti jednog vezanog uz print- prvi je bio Net.hr, pa Tportal i Index. Zadnji raspoloživi Gemiusovi podaci, oni za studeni 2012., daju poprilično drugačiju sliku – prvi je Index, a onda slijede dva web portala vezana uz print, uz dnevne listove 24 sata i Jutarnji list.
Ustroj redakcije i tehnike
Promjena trenda potvrđena je u listopadu 2012., kada su 24 sata zasjela na vodeće mjesto, što je bilo prvi puta da neki hrvatski portal vezan uz novine bude vodeći na ljestvici posjećenosti. Snažnim rastom Indexa u studenome 24 sata padaju na drugo mjesto, pri čemu oba portala probijaju granicu od milijun jedinstvenih posjeta mjesečno. Uz trećeplasirani Jutarnji list (36.713), među najčitanijim web portalima još su tri vezana uz print – Večernji list (708.625, na osmome mjestu po posjećenosti), Slobodna Dalmacija (351.350 posjetitelja, 12. mjesto) i Poslovni dnevnik ( 255.467 posjetitelja,15. mjesto). Kako su 24 sata uspjela? "Ključ uspjeha je što imamo puno novinara i proizvodimo puno vlastitog sadržaja, pri čemu onaj ekskluzivni dio prvo plasiramo na web s odgodom. Tako smo ustrojili redakciju i tehniku da odmah stavljamo svježe sadržaje na web. Mi imamo ono o čemu mnogi pričaju – integriranu redakciju, gdje svaka vijest putuje prvo na web, onda se tamo dorađuje i završi u tisku, gdje dobiva dodatnu vrijednost. Naša snaga je u količini dobrih priča koje iz novine idu na web, na kojem vrlo ozbiljno radimo od 2007." kaže Renato Ivanuš, glavni urednik 24 sata. "Brzi smo, prvi smo uveli breaking news, gdje se stalno upisivala po neka nova rečenica, i tu smo dobivali stalne čitatelje, pa je breaking news postala praksa i na drugim portalima. Osim toga, ozbiljni smo i zanimljivi, jer je zabava postala iznimno važna", nadopunjava Hrvoje Dorešić, izvršni urednik online izdanja 24 sata, koje dnevno u prosjeku ima pola milijuna jedinstvenih posjetitelja. Dorešić ne spori da je lakše doći do informacija ako u pozadini imate cijelu redakciju dnevnih novina, i to onu u kojoj se podrazumijeva da svi moraju raditi i za web izdanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu