Odluku o prodaji Croatia osiguranja Vlada je donijela 12. srpnja, dva tjedna potom postavljena je i nova Uprava, predsjednik Krešimir Starčević i član Ivan Fabijančić. U samo pet mjeseci pokrenuli su nekoliko projekata koji su u javnosti izazvali znatiželju – jesu li njihovi postupci motivirani činjenicom da već znaju budućeg vlasnika? O tome i aktualnostima koje su u tijeku govori član Uprave Ivan Fabijančić.
Najprije ste dva-tri mjeseca potrošili na internu "križaljku", bilo je i smjenjivanja i unapređenja te spajanja sektora, a onda su krenula pomalo intrigantna investiranja.
Mislim da naše odluke nisu neuobičajene već poslovno ispravne. Croatia ima fantastičnu bilancu i mora ulagati novac svojih osiguranika. Mora se pojaviti ne samo u onom najkonzervativnijem segmentu ulaganja u državne vrijednosnice. Zbog čega su osiguranja u svijetu toliko moćna? Zato što imaju izraženu kontracikličnu komponentu. Kada ekonomija slabi štete brže padaju od prihoda i u tim najtežim gospodarskim vremenima generira se ekstra dobit. Takav trend osigurateljima omogućuje da u vrijeme krize budu generatori investicija. Sada je upravo taj dio ekonomskog ciklusa, ako ga Croatia propusti propustila je puno. Naš cilj je, ne značajno na uštrb tržišnog udjela, ali u svakom slučaju, povećati profitabilnost. A povećanje profitabilnosti nije priča od sljedećih šest mjeseci već srednjoročni plan. Onaj tko investira ili onaj tko ostaje u dionici, dakle svaki vlasnik zapravo valuira budućnost, ne trenutak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu