Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mrtve kućne ljubimce ipak ne isporučuju u Australiju

Autor: Josipa Ban /VLM
19. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Neki su zahtjevi ipak neizvedivi

Jednom su primili zahtjev klijenta da prevezu smrznutog zeca u Australiju.

Kurirske tvrtke u svojem se poslovanju često susretnu sa "zanimljivim" zahtjevima  klijenata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U DHL-a pričaju da su jednom primili zahtjev klijenta da prevezu smrznutog zeca, kućnog ljubimca, sestri u Australiju da ga pokopa. "Ovakvom zahtjevu nismo bili u mogućnosti udovoljiti", odgovaraju iz DHL-a. Simpatičnu priču iznijeli su i u Overseas Express-u. Naime, mladi tata iz Splita prekasno je naručio nosiljku za bebu, a htio je iznenaditi suprugu i tek rođeno dijete, prije njihovog izlaska iz bolnica. Međutim, pošiljka je stigla u Zagreb na dan kad su majka i dijete trebali izaći iz bolnice. U pomoć mladom tati tad priskače Overseas organizirajući brzu dostavu nosiljke ravno do bolnice u Splitu. "Ponosni otac iz Splita kasnije je na nosiljku dao ušiti logotip UPS-a", prisjećaju se u Overseasu. Iz DPD-a pak ističu kako često imaju "zanimljivih" zahtjeva, a u skoro svim slučajevima završavaju tako da ih i ispune. Objašnjavaju kako razvojem novih tehnologija i općim podizanjem informiranosti kupaca, rastu i njihovi zahtjevi. "Mnogi naši korisnici s uslugom DPD-a susreli su se u zemljama EU te i od nas, s pravom, očekuju višu razinu", ističu. 

Kurirske tvrtke u svojem se poslovanju često susretnu sa "zanimljivim" zahtjevima  klijenata.

U DHL-a pričaju da su jednom primili zahtjev klijenta da prevezu smrznutog zeca, kućnog ljubimca, sestri u Australiju da ga pokopa. "Ovakvom zahtjevu nismo bili u mogućnosti udovoljiti", odgovaraju iz DHL-a. Simpatičnu priču iznijeli su i u Overseas Express-u. Naime, mladi tata iz Splita prekasno je naručio nosiljku za bebu, a htio je iznenaditi suprugu i tek rođeno dijete, prije njihovog izlaska iz bolnica. Međutim, pošiljka je stigla u Zagreb na dan kad su majka i dijete trebali izaći iz bolnice. U pomoć mladom tati tad priskače Overseas organizirajući brzu dostavu nosiljke ravno do bolnice u Splitu. "Ponosni otac iz Splita kasnije je na nosiljku dao ušiti logotip UPS-a", prisjećaju se u Overseasu. Iz DPD-a pak ističu kako često imaju "zanimljivih" zahtjeva, a u skoro svim slučajevima završavaju tako da ih i ispune. Objašnjavaju kako razvojem novih tehnologija i općim podizanjem informiranosti kupaca, rastu i njihovi zahtjevi. "Mnogi naši korisnici s uslugom DPD-a susreli su se u zemljama EU te i od nas, s pravom, očekuju višu razinu", ističu. 

Autor: Josipa Ban /VLM
19. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close