Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dubrovnik i Hrvatska u emisiji hotelskog gurua Anthonya Melchiorria

Autor: Marija Crnjak
18. prosinac 2012. u 13:42
Podijeli članak —
Grad Dubrovnik; Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta, zahvaljujući upravo snimljenoj emisiji Travel Channela pod nazivom ‘Trip of a lifetime’, objavila je grupacije ALH.

Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta, zahvaljujući upravo snimljenoj emisiji Travel Channela pod nazivom ‘Trip of a lifetime’, objavila je grupacije ALH.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tema emisije prikaz je najuzbudljivije destinacije 2013. godine, što će po izboru stručnjaka i produkcijskog tima Travel Channela u idućoj godini biti Jadran. Emisija će krenuti u siječnju, a obraća se gostima koje zanima luksuzni odmor, i u njoj će se osim Dubrovnika i ALH naći Rovinj sa svojim Monte Mulinijem te Hvar, te talijanske destinacije na Jadranu.

Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta, zahvaljujući upravo snimljenoj emisiji Travel Channela pod nazivom ‘Trip of a lifetime’, objavila je grupacije ALH.

Tema emisije prikaz je najuzbudljivije destinacije 2013. godine, što će po izboru stručnjaka i produkcijskog tima Travel Channela u idućoj godini biti Jadran. Emisija će krenuti u siječnju, a obraća se gostima koje zanima luksuzni odmor, i u njoj će se osim Dubrovnika i ALH naći Rovinj sa svojim Monte Mulinijem te Hvar, te talijanske destinacije na Jadranu.

Voditelj i izvršni producent emisije je poznati američki "hotelski guru" Anthony Melchiorri, hotelski menadžer te vlasnik konzultantske kuće poznat kao autor emisije Hotel Impossible u kojoj beznadežne hotele pretvara u uspješne projekte. Melchiorri je svoju emisiju Trip of lifetime snimao proteklog vikenda u Dubrovniku. Suradnja američke kuće s ALH rezultat je snažne kampanje u medijima na američkom tržištu koju je još sredinom godine pokrenuo novi vlasnik grupacije, Grupa Lukšić. Naime, američke turiste, ulključujući i goste iz Južne Amerike, posebice Brazil, zanima luksuzan odmor i oni vole putovati u pred i posezoni, što Lukšići kane maksimalno iskoristiti.

Autor: Marija Crnjak
18. prosinac 2012. u 13:42
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close