Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković danas se ispričao svim oštećenim putnicima zbog otkazivanja i kašnjenja vlakova te ih pozvao da HŽ-u upute zahtjev za povratom novca za vozne karte. Oštećeni putnici koji odluče zatražiti povrat novca trebaju se javiti službi za reklamacije HŽ-a, rekao je Ratković. Dodao je da će svaki zahtjev biti pojedinačno obrađen te da će njegov nalog biti da se svim putnicima kojima po zakonu pripada pravo na obeštećenje, novac vrati.
Prvoga dana "snježne krize", u subotu 8. prosinca, bilo je otkazano 115 od 717 vlakova, a jučer ih je bilo 87 i taj se broj svakoga dana smanjuje, kaže Ratković. Ratković tvrdi da je glavni razlog otkazivanja i kašnjenja vlakova njihova dotrajalost, koja je do izražaja došla u posebno teškim vremenskim uvjetima. Problem je po Ratkoviću i u nemogućnost informiranja putnika jer brojni kolodvori i male stanice nemaju tu mogućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu