Tijekom studenog u Hrvatskoj je prodan svega 1.631 novi automobil, što je 18,3 posto manje nego u listopadu i 46,2 posto manje nego u studenom prošle godine, pokazuju podaci o registracijama novih automobila koje prenosi agencija Promocija Plus.
Od početka godine do kraja studenog u Hrvatskoj je prodano 30.029 novih automobila ili 23 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Najprodavanija automobilska marka u dosadašnjem tijeku godine u Hrvatskoj je Volkswagen koji je na hrvatskom tržištu prodao 4.101 novi automobil i ostvario 13,6 postotni tržišni udjel. S udjelom od 8,8 posto i 2.644 vozila slijedi Peugeot, a treći je Opel s 2.527 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 8,4 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu