GfK je proveo istraživanje vezano uz potrošnju keksa u kućanstvima u Hrvatskoj. Prema podacima iz GfK Panela Kućanstava total kategorija industrijski proizvedenih keksa u prvom polugodištu 2012 pala je 4 posto količinski, a 3 posto vrijednosno u odnosu na isto razdoblje 2011. Neki su segmenti ipak povećali volumen, a to su tvrdi keksi koji su rasli količinski čak 20 posto te čajni keksi s rastom od 7 posto, pokazuje istraživanje.
Vafli čine oko 40 posto vrijednosnog udjela u kategoriji keksa. Drugi najveći segment su čajni keksi s oko 1/4 udjela, zatim tvrdi keksi s 13 posto, punjeni keksi s 8 posto, i ostali keksi s 14 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu